۱. Thelma Schoonmaker برای فیلم “The Departed” در سال ۲۰۰۶. تدوین این فیلم توسط Thelma Schoonmaker با استفاده از نرم افزار Avid Media Composer انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Warner Bros. Pictures است.

۲. Christopher Rouse برای فیلم “The Bourne Ultimatum” در سال ۲۰۰۷. تدوین این فیلم توسط Christopher Rouse با استفاده از نرم افزار Avid Media Composer انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Universal Pictures است.

۳. Chris Dickens برای فیلم “Slumdog Millionaire” در سال ۲۰۰۸. تدوین این فیلم توسط Chris Dickens با استفاده از نرم افزار Final Cut Pro انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Fox Searchlight Pictures است.

۴. Bob Murawski و Chris Innis برای فیلم “The Hurt Locker” در سال ۲۰۰۹. تدوین این فیلم توسط Bob Murawski و Chris Innis با استفاده از نرم افزار Avid Media Composer انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Summit Entertainment است.

۵. Angus Wall و Kirk Baxter برای فیلم “The Social Network” در سال ۲۰۱۰. تدوین این فیلم توسط Angus Wall و Kirk Baxter با استفاده از نرم افزار Final Cut Pro انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Columbia Pictures است.

۶. Kirk Baxter و Angus Wall برای فیلم “The Girl with the Dragon Tattoo” در سال ۲۰۱۱. تدوین این فیلم توسط Kirk Baxter و Angus Wall با استفاده از نرم افزار Avid Media Composer انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Columbia Pictures است.

۷. William Goldenberg برای فیلم “Argo” در سال ۲۰۱۲. تدوین این فیلم توسط William Goldenberg با استفاده از نرم افزار Avid Media Composer انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Warner Bros. Pictures است.

۸. Alfonso Cuarón و Mark Sanger برای فیلم “Gravity” در سال ۲۰۱۳. تدوین این فیلم توسط Alfonso Cuarón و Mark Sanger با استفاده از نرم افزار Avid Media Composer انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Warner Bros. Pictures است.

۹. Tom Cross برای فیلم “Whiplash” در سال ۲۰۱۴. تدوین این فیلم توسط Tom Cross با استفاده از نرم افزار Adobe PremierePro انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Sony Pictures Classics است.

۱۰. John Gilbert برای فیلم “Hacksaw Ridge” در سال ۲۰۱۶. تدوین این فیلم توسط John Gilbert با استفاده از نرم افزار Avid Media Composer انجام شد. این فیلم متعلق به کمپانی فیلمسازی Summit Entertainment است.